• SLUŽBY
  • PRÍPADOVÉ ÚSPECHY
  • REFERENCIE
  • KTO SME?
  • HĽADÁŠ PRÁCU?
    • Online Performance Marketér
  • BLOG
  • KONTAKT
Brand building

Budovanie značky prostredníctvom online marketingu

Online Marketing
11 mesiacov dozadu
Obsah článku Čo je to značka a brandingPrečo je budovanie značky dôležitéAko si zmerať povedomie o vašej vlastnej značkeKľúčové slová značkyGoogle AnalyticsAko na budovanie značky na internete cez Google Ads…

Prečo je brandová kampaň dôležitá v Google Ads

Online Marketing
12 mesiacov dozadu
Brandová kampaň v platenej reklame Google Ads je marketingová stratégia zameraná na zvyšovanie povedomia o značke, budovanie jej dôveryhodnosti a posilnenie jej online prítomnosti. Využíva model „pay-per-click“ (PPC), kedy propagujúce…

Ako správne vykonávať analýzu kľúčových slov a ako ju využiť v rámci webovej optimalizácie?

Online Marketing
1 rok dozadu
Obsah článku Úvod do analýzy kľúčových slovAko využiť analýzu kľúčových slov pre váš webNástroje pre analýzu kľúčových slovKroky analýzy kľúčových slov: Detailnejší pohľad na jednotlivé aspekty analýzy kľúčových slovZáver Úvod…
Ux pre ecommerce

Optimalizácia UX pre zvýšenie konverzného pomeru v e-commerce: Kľúčové aspekty pre úspech v digitálnom svete

UX / UI
2 roky dozadu
Nedostatky webu z pohľadu User experience a ako môže negatívne ovplyvniť zlý a nekvalitný dizajn webu celkový konverzný pomer nákupov a elektronického obchodu. V dnešnej dobe je konkurencia na internete…
PPC špecialista: Kľúč k úspechu v digitálnom marketingu

PPC špecialista: Kľúč k úspechu v digitálnom marketingu

Online Marketing
2 roky dozadu
V dnešnom digitálnom svete sa online marketing a reklama stávajú kľúčovými nástrojmi pre úspech podnikania. Jednou z najpopulárnejších foriem online marketingu je PPC (pay-per-click) reklama. PPC špecialista je odborník, ktorý…
Ako prežiť obmedzenie štyroch kľúčových atribučných modelov v Google Ads a posilniť vašu reklamnú stratégiu

Ako prežiť obmedzenie štyroch kľúčových atribučných modelov v Google Ads a posilniť vašu reklamnú stratégiu

Novinky
2 roky dozadu
Svet digitálneho marketingu sa neustále mení a Google Ads nie je výnimkou. Nové obmedzenia v atribučných modeloch prinášajú zvýšenú náročnosť a čiastkové úlohy pre marketérov. V tomto článku vám ponúkame…
Koniec podpory Universal Analytics

Prečo je čas prejsť na Google Analytics 4

1-20 spôsobov ako nato
2 roky dozadu
Obsah článku Prečo by ste mali začať používať GA4 a ako s tým začať?Čo znamená koniec podpory Universal Analytics?Ako začať s Google Analytics 4?Udalosti v Google Analytics 4V závere nášho článku vám…
Ako nastaviť Google Ads?

Skúsenosti s Google Ads: Ako efektívne využiť online reklamu

1-20 spôsobov ako nato
2 roky dozadu
Google Ads je jedným z najpopulárnejších nástrojov pre online reklamu, ktorý umožňuje značkám a firmám osloviť svoje cieľové publikum prostredníctvom platených reklám. V tomto článku sa pozrieme na skúsenosti s…
Responzívne obsahove reklamy google ads

Ako fungujú responzívne obsahové reklamy Google Ads? Všetko čo potrebujete pre vytvorenie dokonalých reklám

1-20 spôsobov ako nato
2 roky dozadu
Od roku 2019 sú responzívne obsahové reklamy predvoleným formátom reklám v obsahovej sieti Google. Táto obsahová sieť je najpopulárnejšia online reklamná zobrazovacia sieť pre bannerové reklamy s textom a pri…
Consent mode a cookie lišta: ako na správny zber údajov v roku 2023?

Consent mode a cookie lišta: ako na správny zber údajov?

GDPR
2 roky dozadu
Máte svoju vlastnú webstránku alebo sa pohybujete v online marketingu? Určite ste už počuli o povinnosti získať preukázateľný súhlas na ukladanie alebo získanie prístupu k údajom cookies z prehliadačov návštevníkov…
Google reklama - blog digitamboom.sk

Google reklama: ako najlepšie funguje ppc reklama?

Nezaradené
2 roky dozadu
Chcete získať čo najviac objednávok vo svojom e-shope, zvýšiť povedomie o značke a dosah na webovej stránke, získať čo najviac registrácií a inštalácií svojej aplikácie alebo dostať ľudí do svojich…
9 overených spôsobov ako zvýšiť konverzný pomer Vášho e-shopu

Trápi Vás nedostatok predajov? Tu je 9 overených spôsobov ako zvýšiť konverzný pomer Vášho e-shopu

1-20 spôsobov ako nato
3 roky dozadu
Máte pocit, že predávať na internete je čoraz náročnejšie? Náklady na reklamu pre váš e-shop Vám už nestačia na získanie takého množstva objednávok ako v minulosti? konkurencia vo vašom odvetví…

Kontakt

info@digitalboom.sk

+421 914 119 402

info@digitalboom.sk

+421 914 119 402

Grösslingová 4, 811 09 Bratislava

Grösslingová 4, 811 09 Bratislava

LinkedIn
Facebook
Instagram

Digitálna agentúra

Digital Boom s. r. o.
Doležalova 15 821 04 Bratislava

  • Ochrana osobných údajov
  • Cookies
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}